Voor Verwijzers

Ben je een huisarts of ander (medisch) specialist en wil je graag iemand verwijzen naar BrainArts? Dat kan. De gemiddelde wachttijd bij ons is momenteel drie werkdagen. En je kan cliënten eenvoudig en snel naar ons doorverwijzen via ZorgDomein.

Omdat wij enkel behandeling vanuit de basis GGZ bieden, moet een verwijsbrief voldoen aan de volgende punten: 

  • Er wordt verwezen naar de BGGZ
  • AGB-code van de verwijzer en de AGB-code van de praktijk zijn aanwezig
  • Reden van verwijzing met vermoedelijke DSM 5 classificatie
  • Datum van verwijzing
  • Handtekening van de verwijzer of praktijk stempel
  • Gegevens van de cliënt: BSN, verzekeringsnummer en contact informatie

De verwijzing kan gericht worden aan: 

Shahera el Katib

BIG: 89919609425

AGB: 94100872

AGB-onderneming: 94067016

Alleen onder vermelding van bovenstaande gegevens op de verwijsbrief kan de geboden behandeling vergoeding krijgen vanuit de basisverzekering.

Na afronding van het intakegesprek wordt een behandelplan opgesteld en besproken met cliënt. Indien cliënt akkoord is en een toestemmingsverklaring ondertekent, krijg je als verwijzer bij aanvang en afronding van de behandeling correspondentie over het beloop van de behandeling. 

In principe communiceren wij op geen enkele wijze met derden over onze cliënten. De enige uitzondering op deze regel is wanneer dit gebeurt op verzoek van de cliënt zelf, met een schriftelijke toestemmingsverklaring getekend door de cliënt. Wij reageren dus onder geen enkele voorwaarde op verzoeken tot informatie van derden en deze dienen ten alle tijde dus te verlopen via de cliënt zelf of de wettelijke vertegenwoordiger.

eenvoudig doorverwijzen

Verwijs snel en eenvoudig door naar BrainArts op Zorgdomein

Altijd bereikbaar voor overleg

Twijfels over een diagnose of aanpak van een client, wij geven graag advies

Diagnose of doorverwijzing

Wij kunnen een diagnose stellen en doorverwijzen indien nodig.

korte lijnen

Na  een doorverwijzing houden wij u altijd op de hoogte van alle vorderingen.

We vinden het leuk als je contact met ons opneemt!

Misschien wil je advies, of kunnen wij je ergens mee helpen. Zoek je nog wat extra uitleg. Of heb je een andere vraag voor ons. Wij staan voor je klaar, en helpen je graag.